sábado, 8 de marzo de 2014

Gary Neville (revisited) (5)


     Egija ixango da ba batzutan akats berberak behin da barriro errepetiduten doguzela... aurrerokuan aitxatu neban Gary Nevillen erretratuen lelengo kapako tonu anaranjauari tonu azulauak emoten neuala eta tonu orokorra karmineruntz juaten euanen susmua neukala. Baiña komentziduta neuan azpiko kapia tapata harek susmuak alboratuko nebazala.

     Parece que es verdad que a veces tropezamos con la misma piedra... tal y como comenté la vez anterior, había empezado a aplicar un tono general azulado a la capa base del retrato de Gary Neville por que me parecía que estaba demasiado anaranjada.  
 

     Ba Sneijderren tonduan pasanikuen antzekua (http://aiertalonso.blogspot.com.es/2013/08/wesley-sneijder-im-prozess-2.html) pasa jat barriro. Ekiñ ta ekiñ ibili naz aurrera eitxen baiña ustiak ez diraz erdi ustel ixan ongotan. Atzo goixian, pena handijagaz baiña, atzera pausua emotia erabaki neban eta erretratua lija eiñeban, azkanengo kapia altzateko. 


  






     Pero he cometido el mismo error que cometí con el tondo de Sneijder (http://aiertalonso.blogspot.com.es/2013/08/wesley-sneijder-im-prozess-2.html). Seguía avanzando, intentando convencerme de que el tono que estaba aplicando no tendía al carmín, que una vez tapada la capa base lo vería de otra manera. Pues bien, ayer a la mañana, con mucha pena procedí a lijar el retrato y a levantar la última capa que había pintado.
  
 
     Kasualidadez, atzo eguerdijan autobusen bila bajatu nintzanian, Olearso librerijen aurretik pasa nintzan eta bertako eskaparatian El Grecon 400. urteurrena dala ta atara daben liburu baten azala ikusi neban. Liburuko azalari begira geratu nintzan luze ("El caballero de la mano en el pecho" kuadruari) eta nire buru hustiari soluziñoia topa neutzon. Konturatu nintzan, nahi nebana lortzeko bi bidiak batun bihar dotezela, hau da, tonu azulakin erretratuari tonu errealistaua emoten noian arabera, erretratuari bizija emongo dotzen tonu anaranjau eta hori argijak be emon bihar dotzatezela.




  





   Y cómo son las cosas, al mediodía, cuando bajé a coger el autobús, pasé por delante de la Librería Olearso, en cuyo escaparate había un libro que han sacado con motivo del 400 aniversario de El Greco. Me quedé mirando la portada durante un buen rato ("El caballero con la mano en el pecho") y di con la solución a mi quebradero de cabeza. Me di cuenta de que para lograr lo que pretendo, debo seguir aplicar los tonos azulados para darle el tono realista al retrato, pero añadiendo a su vez zonas claras, con tonos anaranjados y amarillos, para darle vida al personaje.










No hay comentarios:

Publicar un comentario